آموزش جامع سوشیال سیگنال (Social Signal)

هر چند تبلیغات گوگل یکی از موثرین و هدفمندترین روشهای تبلیغاتی در دنیاست، اما دقت کنید که تبلیغات گوگل به هیچ عنوان جای سئو را نمیگیرد .زیرا تبلیغ شما تا زمانی نمایش داده میشود که پول پرداخت کنید. هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبهی بهتری را به مقالهها و محتوای یک سایت اختصاص دهند. ایندکس کردن عبارت است از پایگاه داده یا دیتا بیسی که موتور های جستجو، پس از خزیدن کرولر ها در سطح وب جمع آوری و ذخیره می کنند.

رعایت اصول سئو در محتوا: این مورد، اصلی ترین عامل در تعیین هزینه تولید محتوا محسوب می شود؛ چراکه اصلاً هدف از تولید محتوا، بهینه سازی وب سایت است. هزینه تولید محتوای متنی به فاکتورهایی همچون نوع محتوا و موضوع آن بستگی دارد زیرا نگارش انواع مختلف محتوا اعم از مقاله برای وبلاگ یا صفحات وب و همین طور محتوا برای معرفی محصول با یکدیگر متفاوت است و حدوداً بین 40 تا 110 تومان به ازای هر کلمه می باشد.

کارشناسان حوزه سئو بر این باور هستند که یک محتوای بهینه سازی شده اگر نتواند نرخ تبدیل را افزایش دهد و ترافیک طبیعی سایت را بالا ببرد، هیچ ارزشی ندارد؛ بنابراین یک محتوای سئو شده باید در وهله اول مخاطبان را جذب کند و برای کسب و کار شما سودآور باشد. پنگوئن قاتل اسپم است و موی دماغ این نوع لینک سازی!

بک لینک با کیفیت چیزی است که ما به شما ارائه می دهیم! و چه سایتهایی به سایت شما ارجاع دادهاند. محتوای سئو شده به چه محتوایی گفته می شود و تعرفه آن چقدر می باشد؟ تعرفه قیمتی محتوای سئو شده با توجه به نوع محتوا (پست مقاله، وبلاگ، محتوای صفحات وب، توضیح محصول و رپورتاژ آگهی) و موضوع محتوا (عمومی، تخصصی) و با در نظر گرفتن طول محتوا متغیر است. تخصصی بودن محتوا: یک محتوا هر چه تخصصی تر باشد، به دانش و تجربه بیشتری برای نگارش نیاز دارد، به همین دلیل تولید محتوای تخصصی به نسبت محتوای عمومی دشوارتر و پرهزینه تر است.

دیدگاهتان را بنویسید