آموزش رپورتاژ آگهی ؛ چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

گوگل وبمستر تولز نقاط ضعف و قوت وبسایت را به کاربران نشان میدهد. همچنین تا به امروز امکانات بسیاری را به آن اضافه کرده است. همچنین بعضی شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا نرم افزارهای پیام رسان مثل تلگرام یا اسکایپ هم از Title Tag شما برای عنوان لینکی که به اشتراک گذاشته میشود استفاده میکنند و اگر از گوگل ادوردز استفاده کنید، Title Tag برای عنوان تبلیغ نیز که در بالا یا پایین صفحه نتایج جستجو نشان داده می شود، توسط گوگل استفاده میشود. از سربرگ Alternate methods گزینه ی HTML tag را انتخاب کنید، در کادر ظاهر شده یک تگ html در اختیار شما قرار داده میشود که باید کپی کنید.

آنها بهسادگی به دنبال محصول یا خدماتی هستند که زندگی آنها را کمی آسانتر کند؛ بنابراین روی تسریع فرآیند خرید توسط مشتریان باید تمرکز کنید. اگر در همان زبانه به لیست فراهم شده توجه شود، می بینید که شمار بسیاری از زبان های زنده دنیا توسط گوگل ترنسلیت پشتیبانی میشود که گوگل ترنسلیت فارسی از جمله آنهاست و این موضوع یکی از دلایل جهانی شدن و کاربرد موثر آن است و عدم محدودیت در انتخاب زبان مبدا و مقصد به جذابیت این نرم افزار افزوده است. اگر صفحه ی با اهمیت مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد و یا صفحات کم اهمیت سایت شما دارای لینک های داخلی زیادی هستند؛ شما می بایست در دستورالعمل های لینک سازی خود تجدید نظر کنید.

بله رپورتاژ رفتن ضروری نیست ولی امروزه با وجود رقابت در نتایج گوگل برای بالا اومدن در بسیاری از کلمات، بدون رپورتاژ رفتن بسیار سخت هست و شما نیاز دارید که با نوشتن یک روپورتاژ اصولی به سرعت کلمات کلیدی ارزشمند سایت خودتون رو در نتایج گوگل به رتبه اول برسونید. این ابزار میزان جستجو کلمات کلیدی را در ماه نشان می دهد. میزان گردش کاربران در وبسایت شما را نشان میدهد. پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آنها را در صفحۀ شما نگه دارد.

چرا که بسیار مهم است که بدانید چطور سایت شما رتبه بالا را کسب کرده است. ولی برای کسانی که میخواهند چَنتهشان را از مفاهیم تئوری بازاریابی پُر کنند هم چند منبع مهم را برای مطالعه بیشتر پیشنهاد میدهیم. اما به جرات میتوان گفت که چنین روشهایی در دنیای پرزرقوبرق دیجیتال مارکتینگ تقریبا منسوخ شده است. دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک ها و کانال های متعدد برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان جایی که بیشتر زمان خود را می گذرانند، یعنی فضای آنلاین تعریف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید