آموزش سئو رایگان [خودتان سئو کار شوید] تکنیک های 2022 بهینه سازی سایت

سئو خارجی متشکل از تمام کارهایی است که بیرون از سایت انجام میگیرد مثل: فعالیت در شبکه های اجتماعی، لینکسازی یا همان ساخت بک لینک طبیعی، تدوین استراتژی انجام رپورتاژ و… حرفه ای بودن یک متخصص سئو را از روی نمونه کار های موفق او می توان شناسایی کرد. آخرین موردی که در انتخاب سایت مناسب، تاثیرگذار است و بالاتر هم به آن اشاره کرده بودیم، مرتبط بودن حوزهی فعالیت سایت میزبان با موضوع محتوایی سایت شماست. واقعی و فیک بودن اکانت های کاربری در اعتبار لینک های سوشیال تاثیر زیادی دارد.

تنها عیب سوشیال سیگنال آن است که محتوای آن ها از جمله فیس بوک یا پینترست با سرعت زیادی در حال به روز رسانی هستند. عمق زیاد: محتوای کم و بی ارزش از جمله اهداف گوگل پاندا بود. اولین راه برای دریافت سوشیال سیگنال این است که دکمه های اشتراک گذاری محتوای خود را در سایت قرار دهید.

هرقدر این درصد پایینتر (کمتر از ۳۰) باشد بهتر است. راحت ترین تعریف برای این الگوریتم این است که از لحاظ مفهومی عبارات جستجو شده را درک میکند و بهترین نتیجه را به کاربر نمایش میدهد؛ رفتار کاربر برای این الگوریتم حائز اهمیت است و طبق آن نتایج گوگل را مرتب می کند.

برای رسیدن به این اهداف نیاز به یک نقشه راه و چگونگی انجام آن داریم که به آن استراتژی SEO می گوییم. مثلا شاید وزنهای یک مدل یا دیتاست را در آن ذخیره کرده باشید. خیر، ما توانایی بهینه سازی و افزایش رتبه تمامی سیستم های مدیریت محتوای عمومی و اتخصاصی را داریم. علاوه بر این، شما باید در مراحل اولیه سفر مشتری، به کمک محتوای خود، محصولتان را بهطور کامل معرفی کنید. اگر تازهکار هستید توصیه میکنیم از مقالۀ درک سئو شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید