انتشار رپورتاژ شما در سایتهای معتبر

در صورتیکه در طول متن، تنها در رابطه با شرکت خود صحبت کنید، متن شما جنبهای از یک تبلیغ طولانی خواهد داشت و در نتیجه این کار، رپورتاژ آگهی مناسبی تولید نمیشود. برای موفقیت در سئو باید محتوای ارزشمند در اختیار مخاطبانتان قراردهید، با موتورهای جستجو سازگار باشید و اعتبار و ارزش خود را با سرمایهگذاری روی سئو آف پیچ و لینک سازی به موتورهای جستجو نمایش دهید. حالا یک سوال بسیار مهم اینجا پیش میاد که به طور ضمنی به خرید بک لینک هم ارتباط پیدا می کنه. پس بسیار بسیار مهمه که چه سایتی، از چه صفحه ای و چه طور به سایت یا صفحات ما لینک میده.

این نوع رپورتاژ ها در صورتی که درست و صادقانه و مفید نوشته شوند، علاوه بر اینکه برای کاربران می تواند مفید باشند، برای سئو سایت شما به دلیل لینک هایی که از سایت های معتبر دریافت می کنید و همچنین ورودی هایی که به سایت شما می آورد، می تواند بسیار مفید باشد.

این مدل لینک ها به صورت کاملاً ساده قرار می گیرند و در کد آنها تگ یا برچسب خاصی مشاهده نمی شود. خداییش فکر نمی کردم هم قافیه بشه و جذابیتش رو دو چندان کنه! همون طور که توی داستان خرید ماشین، شما حرف هر کسی رو قبول نمی کردید، اینجا هم موتورهای جستجو لینک هر سایتی رو باور نمی کنند. در بک لینکهای فالو یا دنبال شونده، ما به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوییم که اعتبار صفحه ما را به لینک مورد نظر منتقل کن. خوب حالا به طور کلی اگه تعداد بک لینکهای ی سایت زیاد بشه چی میشه؟

چرا مثل داستان خرید خودرو میشه؟ دقیقاً مثل مثال خرید ماشین میشه! تصور کنید قصد خرید ماشینی رو دارید. مثلاً من ی مقاله توی سایت اثر خاص می نویسم و و ی ضبط کننده صدای حرفه ای رو معرفی می کنم، بعدش هم لینک خرید از دیجی کالا رو قرار میدم. دلیل این کار یک اشتباه بود به نام مزرعه لینک و محتوای کپی! می توان گفت اصلی ترین دلیل ایجاد مفهومی به نام سئو ایجاد ارگانیک ترافیک برای کسب و کار هاست.

دیدگاهتان را بنویسید