اهداف ما از رپورتاژ آگهی چیست؟

افراد ببیننده رپورتاژ آگهی قطعاً به سایت شما برای مشاهده و خرید محصولات یا خدمات مراجعه می کنند. ، مطالبی را بارگذاری کنند تا بتوانند در حوزه ی خود پیشرفت کنند؛ این کار نوعی تبلیغات به حساب می آید و برای بسیاری از شرکت ها انجام تمام کارها تا حدودی سخت می باشد به همین دلیل سعی کردند تا در این باره با منتشر کردن مطالب در سایت ها، بازخورد عمومی را به سمت خود جذب کنند. دنی سالیوان ابتدای مقاله خود را با این سوال شروع کرد: آیا هر یک از موتورهای جستجوی از سوشیال سیگنالها (سیگنال شبکههای اجتماعی) برای رتبه بندی نتایج جستجوی استفاده می کنند؟

یعنی این سیگنال نشان میدهد که مشتریان و مصرف کنندگان در حال بحت کردن از برند شما هستند. پس از انتخاب کاندیدها، نوبت داور مرحله آخر یعنی الگوریتم Whole Page است. بینگ دارای یک الگوریتم تمام صفحه (Whole Page) است که محتوای نتایج (SERP) را قبل از نمایش برای کاربر، سازماندهی میکند.

این الگوریتم باعث میشود که موتور جستجو قبل از نمایش نتایج به کاربر، سایتها را از لحاظ محتوایی بررسی کرده و در نهایت مرتبطترین سایتها را به کاربر نشان دهد. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی میشود، فراگیر بودن این روش است که میتوانید متن را در طیف وسیعی از رسانههای آفلاین و آنلاین منتشر کنید. انجام این کار بر عهده تیمهایی است که وظیفه بهینه سازی نتایج را بر اساس بهترین تجربه کاربری و سئو سایت دارند. اشاره کرد که در صورت تنها بودن در این زمینه، تمامی این مسئولیت ها بر عهده خودتان خواهد بود و باید در چندین زمینه تخصص داشته باشید!

جالب است بدانید که با به کار بردن صحیح هر کدام از رپورتاژها در زمان و جایگاه مناسب می تواند در افزایش بازدید کاربران، ترافیک ورودی سایت ها تاثیر زیادی خواهند داشت. اکثر شرکت ها سعی دارند با به کار گرفتن مطالب و موضوعاتی در زمینه روابط عمومی و همکاری از طریق فضای مجازی، سایت ها و… حتی اگر هدف کلی شما از رپورتاژ آگهی مبحث روابط عمومی بوده باشد. با توجه به آمارهای منتشر شده در سال ۲۰۱۹ گوگل با داشتن سهم ۹۰ درصدی، همچنان در صدر محبوبترین موتورهای جستجو قرار دارد و بعد از آن به ترتیب بینگ، بایدو، یاهو و یاندکس قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید