برچسب ها – بینگ

این روش یکی از مدل های قیمت گذاری سئو وب سایت است.معمولا شرکت ها کمتر از این روش استفاده می کنند.این مدل قیمتی سئو بیشتر توسط افرادی که بصورت شخصی کار سئو انجام می دهند بکار گرفته می شود.براساس مدت زمانی که شخص در محل کار شما حاضر می شود می توانید قیمت تمام شده سئو سایت خود را تخمین بزنید.

این ها سوالاتی است که در چندسال اخیر در ذهن برخی مدیران کسب و کار شکل گرفته. گوگل که یکی از مهمترین موتورهای جستجو و انتخاب تقریبا ۹۷ درصد بازدیدکنندگان است، مدت زمان حضور کاربران در وب سایت را یک امتیاز برای بهبود جایگاه سایت در نظر می گیرد. ببینین گاهی شما یک سایتی را دارین که خیلی خوب رو اون سایت کارشده و شما فقط میخاین کمی بهترش کنین یا جایگاهایه فعالیتان را حفظ کنید البته اینهم حوضه به حوضه متفاوت است اما یک فقط یک سایتی دارین که هزاران ایراد دارد یا گاهی شما میخاین تو یک حوضه هرچی کلمه وجود داره رو بگیرین اما یک وقت فقط یه تعداد کلمه مد نظرتونه این عامل هم در قیمت سئو تاثیر گذار است .

بهرحال حقیقت این است که هیچ تعرفه و هزینه ثابتی برای سئو سایت وجود ندارد و هزینه های میانگین برای بهینه سازی به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد که باید برای هر پروژه بصورت جداگانه بررسی شود تا میانگین هزینه بهینه سازی یک وب سایت مشخص شود. همچنین، او باید بتواند بعد از هر دقیقه جزئیات را بررسی کند. شاید امروزه یکی از بزرگترین چالش های پیش روی مشاغل، آگاهی از قیمت سئو و تعرفه های بهینه سازی سایت است چراکه در حال حاضرانجام فرایندهای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به امری ضروری برای گسترش کسب کارها تبدیل شده است .اینکه هزینه بهینه سازی یک وب سایت و قرار گرفتن آن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل چقدر تمام می شود، یکی از عوامل تاثیر گذار برای تصمیم شرکت ها جهت انجام یا عدم انجام سئو سایت خودشان است.در ابتدا باید بدانید که اهمیت سئو سایت هر روز درحال پر رنگ تر شدن است.طبق تحقیقات، 85% مردم قبل از خرید محصول یا دریافت خدمات مورد نیازشان در اینترنت به جستجوی آن محصول یا خدمات می پردازند.به این معنی که اگر در هنگام تایپ عبارات کلیدی مورد نظر کاربران، وب سایت شما در صفحه های اول جستجوی گوگل نباشد مطمئنا مشتریان بسیار زیادی را از دست خواهید داد و در واقع درصد زیادی از کاربران بجای شما به رقبایتان که وب سایت های خود را بهینه سازی کرده اند مراجعه خواهند نمود.

بر اساس آمار گفته میشود که یک سئوکار جهانی بیش از دو برابر سئوکاری که در محدوده جغرافیایی خاصی فعالیت میکند، هزینه دریافت خواهد کرد. هیچ وابستگی بین پرداخت ها و کسب نتایج وجود ندارد-زمانی با یک شخص یا یک شرکت سئو به صورت ساعتی کار می کنید مانند این است که کارمندی را به استخدام خود درآورده اید.ینی شما بر اساس میزان حضور شخص، هزینه و حقوق پرداخت می کنید و نه بر اساس کار انجام شده. آزادکاری یک کسبوکار خانگی است که بدون هیچ هزینهای راهاندازی میشود. اگر شما علاقه مند هستید که به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید باید روزانه زمانی را برای مطالعه اخبارهای آپدیت الگوریتمها و متدهای جدید سئو و بازاریابی را بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید