خرید رپورتاژ آگهی خبری

ولی اجازه دهید یک بار دیگر دلایل خود را برای اینکه معتقدیم استفاده از PBN دیگر استراتژی خوبی در سئو نیست بررسی کنیم. اینکه شما به صورت مستمر دامنههای آزاد شده را رصد و خریداری کنید، صفحات قدیمی سایت را شناسایی کرده و بر روی هاست خود آنها را بازسازی کنید، اطلاعات تماس، لوگو و محتوای اختصاصی برای هرکدام درج کنید و به صورت مستمر محتوای تازه و اختصاصی در آنها قرار دهید کاری سخت و زمانبر است. سختی کار زمانی مشخص میشود که متوجه شوید برای ساخت یک PBN قدرتمند شما به تعداد زیادی از این سایتها نیاز دارید و تا زمانیکه مزرعه شما به نقطه ثمردهی برسد زمان زیادی طول خواهد کشید.

در نتیجه لینکسازی خارجی برای سایتهایی که در شبکه شما هستند نیز همچنان یکی از وظایف مهم شما خواهد بود. اگر سایت شما لینکهای جدیدی دریافت نکند یا سیگنالهای رضایت کاربر مثل واکنش و معرفی در شبکههای اجتماعی را نداشته باشد به مرور ارزش و اعتبار خود را از دست میدهد. نداشتن کال تو اکشن درست مثل این است که ویژگیها و مزایای یک محصول را برای شخصی توضیح دهید؛ اما آدرس مغازه خود را به او ندهید تا بیاید و از محصول شما استفاده کند. خرید دامنه، خرید هاست، IP اختصاصی، مدیریت سایتها، تقویت لینکسازی خارجی و به روزرسانی محتوا همگی فعالیتهایی هستند که زمان و هزینه زیادی از شما صرف میکنند.

اگر استراتژی ساخت PBN را در ذهن دارید حواستان باشد که به چشم یک سرمایهگذاری بلندمدت به آن نگاه کنید. در بخش آموزش رپورتاژ نت شما نحوه نگارش یک رپورتاژخبری را خواهید آموخت . مشتریان راضی با نشان دادن کیفیت محصولات و خدمات شما برای شما بازاریابی میکنند. اگر بتوانید مثل وب سایت پذیرنده آگهی محتوایی یکدست با دیگر مقالات بنویسید با یک تیر چند نشان زده اید؛ هم تبلیغاتی بودن آن را پنهان کرده اید و هم اینکه مقاله ای نوشته اید که مخاطبین سایت آن را می خوانند. ما این فیلتر قیمت را روی دوره خودمان گذاشتیم تا کسانی که واقعا به دنبال یادگیری این موضوع هستند و میخواهند با تمرین در این زمینه وارد بازار کار شوند آن را تهیه کنند.

اگر زمان و انرژی صرف شده برای تولید و به روز رسانی PBN را به تولید محتوای ارزشمند و تقویت سایت اصلی اختصاص دهیم چه اتفاقی میافتد؟ واقعیت این است که نزدیک به 90 درصد سایتهای اینترنتی رقابت زیادی برای رسیدن به صفحه اول یا حتی رتبه یک گوگل ندارند. اگر هنوز به فکر ساخت شبکه خودتان هستید این نکته را در نظر داشته باشید که باید منابع مالی آن را تامین کنید. گفتنی است در این بخش ابتدا باید مشخص شود که مخاطب وبسایت کیست تا بسته به پرسونای کاربر بهترین معماری را برای وبسایت ترسیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید