رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی برای کسب و کارتان دارد؟

مثلاً وقتی مجری در میان صحبتهایش به یک محصول اشاره میکند، نوعی رپورتاژ محسوب میشود. موردی هست که الان همه میگن سه عدد لینک بدین در رپورتاژ و این کاملا یک عدد من درآوردی هست و روی هیچ مقیاس و شاخص خاصی مشخص نشده. برند معروف Pizza Domino که در سراسر جهان شعبه دارد، با استفاده از یک کمپین موبایلی که وقتی کسی به یک شعبه نزدیک میشد برای او کد تخفیف خرید از شعبه را ارسال میکرد، توانست فروش خود را 7% افزایش دهد، رقمی که برای تنها یک کمپین از یک برند بزرگ، قابل توجه است.

دیجیتال مارکتینگ به تمامی روشهای بازاریابی میگویند که در آن، از اینترنت و دستگاههای الکترونیکی برای معرفی و فروش محصولات و خدمات استفاده میکنند و به آن بازاریابی اینترنتی نیز میگویند. بازاریابی محتوا فرآیند تولید محتوای با ارزش برای جذب و درگیر کردن مخاطب با محصولات و خدمات است. بازاریابی محتوا در مقایسه با تبلیغات هزینه بسیار کمتری را به شرکتها تحمیل میکند، از این رو روشی به صرفه برای جذب مخاطبان هدف است.

علاوه بر این، بازاریابی دیجیتال نسبت به سایر روشهای بازاریابی، هزینه بسیار کمتری دارد و به کمک ابزارهای مختلف میتوانید موفقیت خود را بسنجید. دیجیتال مارکتینگ نسبت به روشهای سنتی بازاریابی، جامعه مخاطب بسیار بیشتری را برای شما فراهم میکند. فشردهسازی عکسها، دادههای ساختاریافته و بهینهسازی فایلهای CSS همگی از جمله روشهای سئو فنی به شمار میآیند. تصویر زیر تنها بخشی از فعالیتهای مربوط به سئو داخلی را در یکی از مطالب مجله فرادرس نشان میدهد که این فعالیتها با کادر قرمز مشخص شده است.

اما حتماً توجه کردهاید که در میان صدها سایتی که در نتایج جستجوی گوگل میآید غالباً فقط به صفحهی اول بسنده میکنید و شاید همان سه گزینه اول! کلمات کلیدی همان کلمات و عباراتی هستند که کاربر در نوار جستجوی گوگل وارد میکند، یا به عبارتی دیگر کلماتی هستند که کاربران اینترنت به دنبال آن میگردند.

دیدگاهتان را بنویسید