سئوکار کیست و باید چه مهارتهایی داشته باشد؟

سئو خارجی: به کلیه بهینه سازی ها که خارج از وب سایت انجام می شود گفته می شود. بهینهسازی برای موبایل: همانطور که گفته شد، بیشتر افراد ترجیح میدهند جستجوهای خود را از طریق موبایل انجام دهند و به همین دلیل باید مطالب خود را بر اساس نمایش موبایل بهینهسازی کنید.

با گنجاندن کلمات کلیدی مدنظرتان در میان محتواهای موجود در شبکههای اجتماعی مخاطبان، آن بک لینک را دنبال نموده و با ورود به سایتتان رنک آن را ارتقا میدهند. مدیران وبسایتها گاهاً بهمنظور ارتقا سایتشان به خرید بک لینک دائمی اقدام میکنند. باید باور کرد که شبکههای اجتماعی، سیگنالهای آنها و روشهای فعالیتشان یکی از ارکان اصلی در ارتقا رتبه وبسایتها و افزایش روزافزون آنها هستند. برای اینکه بتوانیم رفتار کاربران در سایتمان را بررسی کنیم نیازمند ابزار های قدرتمند و البته رایگانی هستیم که شرکت های مختلف از جمله خود گوگل در اختیار ما می گذارند.

البته بسیاری تأثیر بک لینکهای را بیشتر دانسته و به این مقوله اهمیت نمیدهند. به عکسالعملی که مخاطبان به بک لینکهای موجود در محتواها میدهند در اصطلاح سوشیال سیگنال گفته میشود. به همین منظور بک لینکهای متعددی بهمنظور انتقال ارزشی خاص تدوینشدهاند. شبکههای اجتماعی با مخاطبانشان در قالب محتواهای مختلف در ارتباط هستند و بازخوردهای متعددی چون کامنت، لایک، ریتوئیت و …

در ادامه شبکههای دیگری چون ردیت، اینستاگرام و … در ادامه دیگر مزایای این بک لینکهای سودمند را بیشتر مرور میکنیم. حالا در ادامه این مطلب قصد داریم مهمترین الگوریتم های گوگل که در سئو سایت خیلی تاثیر گذار هست و کمتر به اونها توجه میشه رو بهتون معرفی کنیم که اگر ندونید این الگوریتم هارو ممکنه سایتتونو بعد یک مدتی روی هوا ببینید 🙂 پس با دقت گوش جان بسپر تا بدانیم الگوریتم های گوگل و سئو چیست.

دیدگاهتان را بنویسید