سئو سازی اصولی سایت

همه ما دوست داریم ترافیک رایگان بدست آوریم ؛ ترافیکی با کیفیت بالا که برای سئو و کسب رتبه بالاتر در گوگل به آن نیاز دارید. منظور ما هر مطبوعاتی نیست. تاکنون بیشتر به بررسی توصیفی و کیفی رپورتاژ پرداختیم و هدف ما آشنایی کاربران با کیفیت، کارایی و نحوه عملکرد Advertorial بود.

البته این چند مورد شبیه به هم هستند اما این نکته را باید بدانید که هدف هرکدام متفاوت است و استراتژی خاص خود را دنبال می کند. هر مشتری جدید قبل از خرید، به نظرات مشتریان خود دقت می کند و بعد اقدام به خرید می کنند. شما نباید لینک آن صفحه را از بین ببرید چون این لینک توسط گوگل ایندکس شده است، در واقع شما باید یک مطلب جدید بجای مطلب قدیمی جایگزین کنید. در مطالب جدید ممکن است شما از طریق کلمه ای به آن وبلاگ لینک دهید.

PBN از جمله تکنیک های سئو کلاه سیاه است که اگر درست پیاده سازی نشود، احتمال پنالتی شدن توسط گوگل را افزایش می دهد. متاسفانه یکی از بزرگترین اشتباهات افراد این است که محصولات و وب سایت خود را در هر مطبوعات مرتبط و غیرمرتبط تبلیغ می کنند. اگر به صورت حرفه ای عمل کنید می توانید بک لینک های بسیاری خوبی از این شبکه دریافت کنید. عنصر کلیدی سئو خارجی گرفتن بک لینک از سایر وب سایت ها است .

این یکی از بهترین و زیرکانه ترین روش های برای گرفتن بک لینک می باشد. برای اطمینان از رضایت کاربران در دستگاه های موبایل، گوگل در آپریل 2015 الگوریتم جدیدی را تحت عنوان Mobilegeddon معرفی کرد. در این مقاله کامل و دقیق راجع به این موضوع صحبت کردهایم. به صورت کلی باید تمام محتوای تکتک صفحات سایت شما بهینه باشند. پس از طراحی سایت مهم ترین کار بهینه سازی آن در جهت نمایش در خطوط بالای صفحه اول گوگل می باشد. این نوع از رپورتاژ آگهی با اثرگذاری بر حافظه تصویری مخاطب میتواند بسیار تاثیرگذار باشد. سایت های اسپمر بسیار زیادی در حال رشد و در حال گسترش می باشند که اگر بخواهیم آن ها را نام ببریم باید حدود ۲۰۰ سایت را نیز در لیست بزاریم!

دیدگاهتان را بنویسید