همه متعلق به شرکت گوگل هستند

بعد از اینکه به اهداف مورد نظر و جایگاه مورد نظرتان در گوگل رسیدید، نوبت به ارزیابی سایت به صورت ماهانه می رسد. لینک داخلی را در جایی قرار دهید که مهم است، نه اینکه صرفا آن را بی دلیل قرار دهید. برای اینکه لینک های داخلی ارزشمند باشند، نیاز است که در دل متن قرار گیرند. همچنین برای تست تگ های قرار داده شده می توانید از ابزار Google structured data testing متعلق به گوگل استفاده نمایید.

برای مثال ها و همینطور کسب اطلاعات بیشتر مطلب تاثیر لینک های داخلی در سئو را مطالعه کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مطلب داده های ساختار یافته را مطالعه کنید. هیچ محدودیتی در تعداد لینک های داخلی در یک صفحه وجود ندارد، اما در این کار زیاده روی نکنید.

واضح است که در پست های بلند تر، احتمال وجود لینک های داخلی بیشتری وجود دارد. لینک های داخلی سایدبار یا فوتر ارزش زیادی ندارند. گوگل ارزش و اعتبار بیشتری به سایت های دانشگاهی نسبت به دیگر سایت های میدهد لذا ارزش خرید بک لینک دانشگاهی بسیار بالاست. البته به جز تحقق اهداف تبلیغاتی و بازاریابی، رپورتاژ خبری در گرفتن بک لینک نیز نقش زیادی دارد. همچنین آنها به موتورهای جستجو نیز کمک می کنند تا صفحات بیشتری را از سایت شما کشف کرده و مفهوم صفحات را بهتر درک کنند.

داده های ساختار یافته می توانند در قالب تگ هایی به کدهای HTML صفحات اضافه شده یا از طریق اسکریپت JSON اجرا شوند. همانطور که از طرف گوگل نیز اعلام شده است، داده های ساختار یافته می توانند باعث بهتر دیده شدن سایت در نتایج جستجو و همینطور نمایش آن در گراف دانش گوگل گردند.

دیدگاهتان را بنویسید