چرا باید رپورتاژ آگهی منتشر کنیم؟

اگر تا کنون تجربه ی نوشتن رپورتاژ آگهی را نداشته اید و نمی دانید چگونه اصول سئو را در متن پیاده سازی کنید بهتر است از آژانس دیجیتال مارکتینگ ای وحید کمک گرفته تا بتوانید بهترین مطالب را در سایت های معتبر منتشر کنید. استفاده از رپورتاژ آگهی هم به برندسازی کمک زیادی میکند و هم به جهت بکلینکهایی که دریافت میکنید، روی سئوی سایتتان تاثیر خوبی دارد. بعد از آن شما میتوانید از این روش استفاده کنید تا بتوانید رتبهی بهتری را در نتایج موتور جستجوی گوگل نسبت به رقبایتان کسب کنید.

به ازای هر کلیک، مبلغی از حسابتان کم میشود و تا زمانی که شارژ حسابتان به پایان برسد، تبلیغ شما در نتایج جستجو حضور خواهد داشت. مانند متا توضیحات، می توان کلمات کلیدی هر صفحه را در این بخش اضافه کرد. این الگوریتم محتوای صفحات را بررسی میکند و تعداد لینکهای خارجی موجود در هر بخش را اندازه میگیرد؛ اگر صفحه مورد نظر دارای محتوای بیکیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک خارجی استفاده شده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم فرد قرار میگیرد. بخش بزرگی از کسانی که وارد وبسایت شما میشوند از طرف گوگل میآیند.

شما نیاز به یک پایگاه مرکزی برای مشتریان خود دارید، به همین دلیل یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ موفق با ساخت یک وبسایت جذاب و کاربردی آغاز میشود! به طور کلی هر چه بتوانید زمان ماندگاری کاربران را در وبسایت خود افزایش دهید، احتمال خرید آنها بیشتر خواهد شد. برای پیشنهادات ویژه، فروشهای مناسبتی (مانند فروش ویژه عید یا هر مناسب دیگر) با ارسال یک ایمیل به بازدید از سایتتان دعوت کنید. سئو شدن سایت هرچند که حیاتی است اما فرایندی زمانبر است و مدتها طول میکشد تا اعتماد گوگل را بهدست آورید؛ ولی اگر بخواهید یک شبه در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید یک راه وجود دارد و آن هم چیزی نیست جز استفاده از تبلیغات گوگل (معروف به گوگل ادز).

سایت هایی که spam score آن ها بین صفر تا سه است، سایت های مناسبی می باشند. در نتیجه، بک لینک گرفتن از سایت­ هایی که خودشان بک لینک­های زیادی دارند، بسیار با ارزشتر از بک لینک گرفتن از سایت­هایی است که بک لینک کم دارند. ربات گوگل صفحات وب را از طریق لینک ها می پیماید. بازاریابی محتوا یعنی جذب مخاطب از طریق تولید محتوای باکیفیت و سئو شده، و هدایت او به سمت خرید از سایت.

دیدگاهتان را بنویسید