چطور بیشترین بهره را از آن ببریم؟

چه شرکتی را برای طراحی سایت سئو شدۀ خود می توانید برگزینید؟ حالا چه راهکاری برای جذب تعداد افراد بیشتری به مقاله خودتان دارید؟ اگر در یک صفحه دو لینک به صفحه ای دیگر داده شود، گوگل صرفا اعتبار لینک اول را محسوب میکند. سئو تکنیکال بیشتر به موارد فنی تاثیرگذار بر کل سایت و موارد فنی تاثیرگذار بر یک صفحه از سایت اشاره دارد.

پس در نتیجه اینکه یک مطلب هزار کلمه ای در مورد خودتان، کسب و کار و محصولتان بنویسید و در آن به مزایایی که خرید از شما دارد اشاره کنید، نتیجه ای جز ترک صفحه از سمت کاربر نخواهد داشت. این کار یک استراتژی موثر برای ارائه اطلاعات به صورت بصری است. اگر قصد دارید به سفر کاری بروید میتوانید با جستجوی چند کلمه کلیدی مربوط به کارتان کلمهای که بیشترین جست جو را در آن مکان دارد پیدا کنید و از این آمار برای کار خود استفاده کنید.

این تثبیت میتواند به برند سازی کسب و کار شما و افزایش میزان شناخت مردم از آن، کمک کند. به عنوان مثال شما اگر یک رپورتاژ خریداری کردید و در آن یک لینک به سایت خود منتشر کردید، ده سال دیگر هم لینک سایت شما در ان وب سایت قرار خواهد داشت. New بروید سپس لینکی که کپی کردید را در پیست کنید. مقاله هایی با تعداد 3000 تا 10000 کلمه بیشترین میزان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را داشتند؛ محتوای خود را با مصاحبه ها، نقل قول ها، اینفوگرافیک و سایر موارد تخصصی دیگر ادغام کنید و محتوایی تخصصی و جذاب تولید کنید.

یکی از روش هایی که باعث افزایش اعتماد مخاطبان از سایت و برند شما می شود. رپورتاژ آگهی بیشتر در سایت های معتبر و پربازدید تهیه می شود که می توانید تاثیر فوق العاده ای به هرماه داشته باشد و به آرامی می تواند باعث افزایش رتبه سایت شما نزد گوگل گردد. در پایان نیز به یک نکته مهم اشاره خواهیم کرد که ممکن است دیدگاه شما را نسبت به این تکنیک به کلی تغییر دهد!

دیدگاهتان را بنویسید