چه رپورتاژ باشد چه لینک فرومی

شرایط جستجوی شما ممکن است بسیار رقابتی باشد در صورتی که میزان رقابت بر سر عبارت کلیدی مورد نظر شما با توجه به نوع کسب و کارتان بسیار زیاد باشد شرکت های بهینه سازی نیز وقتی از پرداخت هزینه یا حاصل شدن نتیجه اطمینان کافی ندارند از این روش برای تعیین تعرفه سئو استفاده نخواهند کرد. اگر مجموعه ای بتواند نمونه های سئو معتبر ارائه دهد و نشان دهد کلمات پر رقابتی در صفحه اول گوگل دارد می توان تا حد زیادی به حرفه ای بودن آن شرکت اعتماد کرد. هیچ زمان دقیق و از پیش مشخصی برای رسیدن به صفحه اول وجود ندارد زیرا میزان رقابت در هر کسب و کاری متفاوت است.از طرفی فاکتورهای زیادی در رسیدن سایت به صفحه اول گوگل نقش دارند مانند میزان قدمت دامنه، فعالیت های پیشین انجام شده ، کلمات کلیدی هدف گذاری شده و .. در برخی موارد می توان پس از گذشت چند ماه نتایج بسیار خوبی گرفت و در برخی موارد نیز ممکن است به بیش از یکسال فعالیت مداوم حرفه ای نیاز باشد.

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است ؟ طبق اعلام شرکت گوگل ارائه تضمین برای رسیدن رتبه های اول گوگل نوعی تقلب و کلاه برداری محسوب می شود.واقعیت این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که در زمانی دقیق به رتبه مشخصی دست خواهید یافت.زیرا هیچ اطلاعات دقیقی از نحوه کار الگوریتم های گوگل و همچنین فعالیت شرکت های رقیب وجود ندارد.برخی از شرکت ها تنها برای جلب مشتری اقدام به ارائه تضمین می کنند که کاملا اشتباه و البته غیرقانونی است. مثلاً در یک متن ۵۰۰ کلمه ای، بهتر است بین ۱۰ تا ۲۰ بار کلمه کلیدی به کار برده شود.

لازم به ذکر است که سئو سایت کار ساده ای نیست که هر شخصی بتواند آن را روی سایت پیاده سازی کند بلکه نیاز به یک دانش قوی در این رابطه می باشد. این فاکتورها علاوه بر بازیابی محتوا که جداگانه به آن پرداخته ایم، شامل موارد زیر می شود که به شما در کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل، کمک می کند. بیشتر لینکهای خریداری شده در داخل متن هستند که تشخیص پولی بودن را برای الگوریتم های گوگل سخت می کند. در سئو کلی سایت، مشتری در تعیین استراتژیها نقشی ندارد و همه چیز به سئوکار واگذار میشود.

شما باید ابتدا یک هدف داشته باشید و همه چیز را در نظر بگیرید، سپس به اقدام به پرداخت هزینه سئو برای سایتتان کنید. اما با گذر زمان و رشد اینترنت موتورهای جستجوی جدیدی ایجاد شدند که از الگوریتم های قویتر نسبت به قدیم استفاده می کردند برای مثال می توان به تراکم کلمات کلیدی که در یک صفحه استفاده می شدند اشاره کرد، یعنی (تعداد دفعات تکرار یک عبارت تقسیم بر کل کلمات) با این کار و الگوریتم جدید موتورهای جستجو متخصصین و مهندسین سئو و بهینه سازی سایت جهت رویت و دیده شدن در نتایج این موتور ها شروع به فعالیت حرفه ای خود کردند تا بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند اما همچنان موتور ها رشد چشمگیری پیدا کرده و با گذر زمان الگوریتم های جدید را ارائه می کردند تا بتوانند بهترین نتایج را برای جستجو های مرتبط کاربران نمایش دهند این کار سئو کاران را وادار به استفاده از تکنیک های تاثیر پذیر می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید