2. سئو چگونه کار می کند؟

با وجود اینکه گوگل بطور رسمی اعلام نکرده است که Dwell Time معیاری در رتبه بندی سئو حساب میشود، اما گوگل برای تجربه کاربر ارزش ویژهای قائل است و Dwell Time معیار مهمی در تعیین آن است که کاربران در استفاده از یک صفحه چقدر رضایت دارند. دلیل این امر این است که موتورهای جستجو تا حد زیادی لینک ها را به عنوان رای اعتماد و وسیله ای برای کمک به درک اینکه یک صفحه در مورد چیست و چقدر اهمیت دارد میشناسند.

به یاد داشته باشید که مخاطبان واقعی شما ، متفاوت از مخاطبان مورد نظر شما هستند. ممکن است موضوع مورد نظر شما مفهوم ساده ای بوده و برای نوشتن آن کافی باشد فقط چند مقاله سطح وب را مطالعه و بازنویسی یا ترجمه کنید. راههای مختلفی برای تعامل و راههای متفاوتی برای ایجاد محتوا در هر کانال وجود دارد، بنابراین هنگام نوشتن به این نکته توجه داشته باشید. مهمترین جنبه بازاریابی محتوا این است که بدانید مخاطب شما چه کسی است، بنابراین می توانید محتوا را به گونه ای هدایت کنید که در راستای اهداف آنان باشد شود تا بتوانید تعداد کاربر بیشتری را جذب کنید.

شما باید مخاطب واقعی و مشتری بالقوه را شناسایی کنید و متناسب با خواسته های او محتوا را تولید کنید. امروزه افراد زیادی پس از یادگیری تولید محتوا، درآمد بالایی از این طریق کسب میکنند. حتی نه به منظور تولید محتوا برای وب سایت خود. پس سوشیال سیگنال ها چه مثبت باشند و چه منفی، در اصل سیگنال هستند و سوشیال سیگنال بیشتر یک محتوا، مساوی است با پرطرفدار بودن آن محتوا.

بلکه ارائه خدمات به سایر سایت ها. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به خود خوانی عادت دارید این قسمت میتواند شروع کار شما برای رسیدن به مرحله پیشرفته باشد. روشی که وب سایت خود را سازماندهی میکنید و لینکسازی بین صفحات را انجام میدهید، تاثیر زیادی بر نحوه رتبه بندی محتوای صفحات سایت شما در نتایج جستجو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید