بهینه سازی سایت برای Direct Traffic Enhancement

10 راهکار برای بهینه سازی نرخ تبدیل و افزایش ترافیک وب سایت » زویپ سرور

اگر می‌خواهید از این روش برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت خود استفاده کنید، نکات زیر را مد نظر قرار دهید. طبق تحقیقات شرکت Think with Google همکاری با اینفلوئنسرهای یوتیوب می‌تواند تا ۴ برابر بهتر از همکاری با سلبریتی‌ها روی عملکرد تبلیغی برای افزایش ترافیک تاثیرگذار باشد. شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در سالهای اخیر در جذب افراد درخشان ظاهر شده‌اند. محبوبیت بالای این نوع پلتفرم‌ها فرصت بی‌نظیری برای تقویت ارتباط با کاربران آنها و جذب مخاطب است. فعالیت در پلتفرم‌هایی که مخاطبین سایت شما حضور فعالی دارند مثل شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به تعامل بهتر شما و آشنایی با نظرات و سلایق آنها کمک کند. یکی از راه های ارتباط مستقیم با کاربران به‌خصوص مخاطبین و اعضای سایت شما، ایمیل است.

انجام این کار به شما این امکان را می‌دهد بدانید کدام متغیرها بهترین عملکرد را دارند تا با تقویت آنها بتوانید ه هدف افزایش ترافیک سایت نزدیک شوید. این ابزار اگرچه به دلیل برخورداری از کارکردها و وظایف زیاد برای مبتدیان مناسب نیست، راحت می‌توان آن را متوجه شد. استفاده از نظرات و بررسی‌های مشتریان می‌تواند به جذب ترافیک به وب‌سایت شما کمک کند. زمانی که مشتریان تجربیات مثبت خود را به اشتراک می‌گذارند، این امر می‌تواند به افزایش اعتماد و اعتبار برند شما کمک کند. با نمایش نظرات و بررسی‌های مثبت در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید مخاطبان جدیدی را جذب کنید. داشتن سایت در دنیای امروزی یکی از مهم‌ترین الزامات برای موفقیت یک کسب‌وکار کوچک یا بزرگ است.

تیدا وب حاصل زحمات یک تیم قوی و با تجربه می‌باشد که همواره سعی داشته تا بهترین وب‌سایت‌ها را با طراحی مدرن به مشتریان و کارفرمایان ارائه دهد. یکی از خصوصیت‌های بارز تیدا وب که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌سازد، طراحی وب سایت امن و افزایش امنیت وردپرس می‌باشد. با انجام این کار احتمال این که افراد بیشتری شما را بشناسند و وارد سایت شما شوند، زیاد خواهد شد و این اتفاق به افزایش بازدید وبسایت می‌انجامد. تقریبا 9 نفر از هر 10 بازاریاب دیجیتال می‌گویند که برای افزایش ورودی سایت یکی از بهترین استراتژی‌ها بازاریابی رسانه اجتماعی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است. بازاریابی با ایمیل تقریبا در تمام استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ جایگاه خود را دارد.

حالا با مرتب سازی نتایج بر اساس دامنه‌ها، می‌توانید لینک‌هایی را که به یکی از صفحات خاص وب‌سایت رقبا اشاره داده‌اند، شناسایی کنید. این تعداد دامنه‌های ارجاع دهنده می‌تواند به عنوان معیاری موثر در تصمیم‌گیری برای ایجاد بک‌لینک‌ها به کار رود. این به معنای این است که وب‌سایت شما به عنوان پاسخی برای پرسش‌های کاربران، می‌تواند در بالای نتایج جستجو جایگاه برجسته‌ای داشته باشد. نظرات کاربران می‌توانند به شما کمک کنند تا نقاط قوت و ضعف محتوای خود را بشناسید. این بازخوردها می‌توانند به شما در بهبود کیفیت محتوای آینده و تولید مطالب مرتبط‌تر و جذاب‌تر کمک کنند.

اگر می‌خواهید در این زمینه خوب عمل کنید و نتیجه خوبی بگیرید، حتماً مقاله ۱۲ اشتباه در بازاریابی شبکه های اجتماعی را مطالعه کنید. براساس گزارشی که توسط شرکت سیسکو منتشر شده، 82 درصد از ترافیک در سال 2022 به ویدیوها اختصاص پیدا می کنه. بهتره از همین حالا ویدیو مارکتینگ رو در استراتژی محتوای خودتون قرار بدین. وقتی در نوشته‌های خود درباره یک اینفلوئنسر صحبت می‌کنید یادتان نرود که آن‌ها را با @ مورد توجه قرار داده و به آن‌ها اشاره‌ای داشته باشید. نیازی به گفتن ندارد که توییتر بهترین روش برای به‌اشتراک‌گذاشتن مطالب شما و ایجاد جامعه متخصصان است. ابزارهایی مانند کنسول جست و جوی گوگل و گوگل آنالیتیکس به شما کمک می کنند تا معیارهای مهم و کلیدی را حفظ نمایید.

این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا بفهمید کدام کلمات کلیدی پتانسیل بالاتری برای جذب ترافیک دارند و چگونه می‌توانید محتوای خود را بر اساس آن‌ها بهینه کنید. بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت شماست. با بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت خود با کلمات کلیدی مناسب، می‌توانید رتبه وب‌سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو دیده شوید و به این ترتیب ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید. افزایش ترافیک سایت چیست؟ سوالی بود که در این مقاله سعی کردیم به‌طور کامل و جامع به آن پاسخ دهیم.

شما در این نوع تبلیغ هر زمان که یک بازدیدکننده روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، مبلغ مشخصی را پرداخت می‌کنید. این مبلغ به نوع تبلیغ و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید، بستگی خواهد داشت. PPC روشی عالی برای هدف قرار دادن کاربران موتورهای جستجو و افزایش ترافیک سایت است. گوگل ادز یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات کلیکی است و گزینه دیگری که می‌توانید استفاده کنید اما ممکن است برای کاربران ایرانی بازخورد بالایی نداشته باشد، فیسبوک ادز است. سئو (SEO) مخفف عبارت search engine optimization است و به بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌پردازد.

اما اگر می‌خواهید از سئو بهتر نتیجه بگیرید، باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد. می‌توانید در لینکدین بخش‌هایی از محتوای خودتان را بگذارید و از مخاطب دعوت کنید برای خواندن ادامه متن به وب‌سایتتان مراجعه کند. این نوع لینک‌سازی شاید به اندازه روش‌های بالا نتیجه‌بخش نباشد؛ اما روی افزایش بازدید سایت تاثیر می‌گذارد. برای مثال استراتژی تولید محتوای تاپیک – کلاستر یکی از این استراتژی‌ها است؛ که اتفاقاً برای سایت‌های فروشگاهی و سایت‌های تازه‌کار خیلی خوب جواب می‌دهد. این مقاله درباره یک موضوع اصلی مثل «تبلیغات گوگل ادز چیست؟» نوشته می‌شود. مقاله تاپیک معمولاً سرتیترهای H2 زیادی دارد؛ اما نیاز نیست در هر سرتیتر خیلی وارد جزئیات شوید.

در این رویکرد، یک صفحه اصلی یا Pillar Page ایجاد می‌شود که به یک موضوع کلی پرداخته و محتواهای خوشه‌ای یا Cluster Content به آن متصل می‌شوند. این محتواهای خوشه‌ای به جزئیات موضوع می‌پردازند و به گوگل و کاربران نشان می‌دهند که شما در زمینه مورد نظر تخصص دارید. ممکن است برخی از وبمستران به دنبال خرید بازدید گوگل برای افزایش ترافیک سایت باشند. با این حال، خرید بازدید گوگل معمولاً یک استراتژی کوتاه‌مدت و غیرمؤثر در بهبود رتبه‌بندی سایت است. گوگل به طور مداوم سایت‌هایی که از روش‌های غیرقانونی و مصنوعی برای افزایش ترافیک استفاده می‌کنند را شناسایی می‌کند و ممکن است سایت‌هایی که از خرید بازدید استفاده می‌کنند، دچار پنالتی شوند.

اگر ایمیل‌های شما برای لود و بارگزاری روی دستگاه‌های موبایل بهینه نشده باشند، بیش از 80درصد کاربران فورا آن‌ها را پاک خواهند کرد و 45درصد کاربران نیز اشتراک خود در لیست ایمیل شما را لغو می‌کنند. به این ترتیب حتی اگر بودجه کافی برای استخدام متخصص سئو حرفه‌ای و درجه یک هم نداشته باشید، می‌توانید از روش‌های سئو سایت‌های رقیب که توسط کارشناسان حرفه‌ای سئو طراحی می‌شوند، الگو بگیرید. این لیست را باید مدام بزرگتر کنید و با جذب مخاطبین جدید، به تعداد آن اضافه کنید. برای ترغیب کاربران به ثبت نام و در اختیار گذاشتن آدرس ایمیل، فرم‌های ثبت‌نام را در جاهای مختلفی از صفحات متعدد سایت قرار دهید. اگر می‌خواهید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و در همان اندازه و میزان نگه دارید، باید استراتژی های افزایش ترافیک را به طور مداوم تحت نظر داشته باشید. سعی کنید محتوای همیشه سبز تولید کنید چون در طول زمان همچنان با محتوای سایت شما مرتبط و برای سئو بهینه باقی می‌ماند.

اینکه سایتتان فقط برای کاربران موبایلی طراحی شود هم کار درستی نیست و نارضایتی کاربران دسکتاپ را به همراه دارد. در محتوای وب فارسی به‌ندرت از جدول و نمودارهای مقایسه‌ای استفاده می‌شود. اغلب وقتی می‌خواهیم محصولی مثل یک گوشی جدید بخریم، قبل از خرید حتماً آن را با گوشی‌های مشابه مقایسه می‌کنیم. حتی از چند فروشگاه حضوری و اینترنتی قیمت می‌گیریم و بعد دست به خرید می‌زنیم. وقتی از تولید محتوا صحبت می‌کنیم، منظورمان ترکیبی از محتواهای متنی، تصویری و ویدئویی است. استفاده از اینفوگرافی، ویدئوهای آموزشی، پادکست‌های صوتی و تصاویر می‌تواند ارزش محتوای شما را چندبرابر کند.

گوگل با درک ارتباط عباراتی مانند “هتل ۵ ستاره”، “بهترین اقامتگاه‌های کیش” و “هتل‌های لوکس” می‌فهمد که محتوای شما درباره این موضوع است. احترام به این الگوریتم کمک می‌کند تا رتبه‌بندی بهتری در صفحه نتایج گوگل کسب کنید و در نتیجه، ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید. همواره تولید محتوای جذاب و کاربردی نشان دهنده‌ی میزان تخصص بالای وب سایت‌ها می‌باشد که تاثیر مستقیم در افزایش ترافیک سایت‌ها دارد. بدون شک با تولید محتوای جذاب و کاربردی کاربران زیادی جذب وب سایت می‌شوند و ترافیک و نرخ تبدیل وب سایت افزایش می‌یابد. یکی دیگر از روش‌های خوب برای افزایش بازدید سایت ، ایجاد پست مهمان در وب‌سایت‌های دیگر است، وب‌سایت‌هایی که بطور معمول، باید حوزه کاری‌شان با شما، مرتبط باشد. در اینجا معمولاً یک مقاله کامل و جامعی را در مورد یک موضوعی می‌نویسید و به عنوان نویسنده مهمان، در آن وب‌سایت منتشر می‌کنید.

وظایف آن‌ها توزیع یکنواخت ترافیک ورودی وبسایت بین سرورهای مختلف وبسایت است تا از اورلود شدن یک سرور خاص جلوگیری کند. اینکار از کاهش سرعت بارگیری سایت هنگام بالا بودن درخواست‌ها جلوگیری می‌کند در نتیجه یک سایت پایدار و پرسرعت خواهید داشت. این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند که سرعت لود صفحات سایت و عملکرد سرور سایت را به طور دقیق بررسی کنید و نقاط ضعف آن را شناسایی کنید و با استفاده از نتایج حاصل سایت خود را بهبود ببخشید. عناوین جذاب‌تر و کاربردی‌تر باعث می‌شوند که بیشترین تعداد افراد ممکن را به محتوای شما جلب کنید. بسیاری از وب‌مسترها و مدیران وب‌سایت اهمیت بخش PAA را نادیده می‌گیرند. با بهره‌گیری از این فرصت، می‌توانید به عنوان یک وب‌مستر باهوش، بهبود نرخ کلیک ارگانیک وب‌سایت‌تان را تحت پوشش بگیرید و مزیت رقابتی بسیاری در دنیای دیجیتال به دست آورید.

امکان نمایش تبلیغات و پست‌های اسپانسر شده در شبکه‌های اجتماعی هم در دسترستون قرار داره. بک وبلاگ شیک و حرفه‌ای ابزار بسیار خوبی برای افزایش ترافیک سایت بدون نیاز به سرمایه گذاری در تبلیغات مستقیم است. با این حال، از آنجایی که گوگل خواسته‌ها و علایق مخاطبان‌تان را مرتبا اولویت بندی می‌کند تولید محتوای با کیفیت و مرتبط ضروری است. علاوه بر این، باید با ایجاد دقیق پرسونای خریدار مشخص کنید چه کسی هدف محتوای شما خواهد بود. بهینه‌سازی تصاویر، کاهش حجم فایل‌ها و استفاده از سرورهای سریع می‌تواند به افزایش سرعت سایت کمک کند.

پس از Schema حتما در محتواهای خود استفاده کنید تا موتورهای جست و جو بتوانند اطلاعات شما را تحلیل کنند. این روش به شما کمک می‌کند تا رتبه‌های بالایی در موتورهای جست‌وجو کسب کنید. با تبادل لینک با وب‌سایت‌هایی که اعتبار دامنه بالایی دارند، اعتبار شما نیز افزایش خواهد یافت. همچنین تبادل لینک با سایت‌های مرتبط و معتبر ترافیک ریفرال (ارجاعی) را به دنبال دارد. ترافیک ریفرال به افرادی اشاره می‌کند که از طریق لینک وب‌سایت شما در سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند. با استفاده از کلمات کلیدی کم‌رقابت که از Reddit شناسایی کرده‌اید، می‌توانید محتوای ارزشمند و مرتبطی ایجاد کنید که به سؤالات کاربران پاسخ دهد و نیازهای آن‌ها را برآورده کند.

وب سایت ها باید برای پاسخگویی به تمایلات و عادات متغیر کاربران خود، تغییر کنند. دکمه‌های به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی را باید به‌صورت واضح در سایت خود قرار دهید. اگر فردی محتوای سایت شما را دوست داشت، او نباید برای به‌اشتراک‌گذاشتن آن با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی، گیج شود. پس دکمه به‌اشتراک‌گذاری را نزدیک به ابتدای محتوای خود قرار دهید و افراد را تشویق به استفاده از آن کنید. از طرفی تعداد به‌اشتراک‌گذاری‌ها را درج کنید تا ارزش محتوای خود را نشان دهید. جالب است بدانید 35درصد کاربران ایمیل‌های خود را بر اساس موضوع آن باز می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل، کمیت و کیفیت لینک‌هایی است که دریافت می‌کنید. هرچقدر از سایت‌های معتبرتری لینک بگیرید، شانس بیشتری دارید که در رتبه‌بندی گوگل بالاتر بروید و ترافیک بیشتری دریافت کنید. حتی محتواهای همیشه سبز نیز به‌مرور زمان درخشش خودشان را از دست می‌دهند و نیاز به آپدیت دارند. تازگی محتوا و آپدیت کردن آن یکی از نشانه‌هایی است که برای گوگل اهمیت دارد. حتی اگر با یک عبارت کلیدی در گوگل رتبه خوبی هم دارید، بد نیست محتوای خودتان را آپدیت کنید. براساس گزارش سایت backlinko، محتواهای طولانی ۷۷.۲ درصد لینک‌های بیشتری دریافت می‌کنند؛ همچنین شانس بیشتری هم در رتبه گرفتن دارند.

پست‌هایی که پیشتر منتشر کرده‌اید، می‌توانند منابع خوبی برای افزایش بازدید سایت تان باشند. بطور معمول به پست‌هایی که ارسال کرده‌اید، مطالب جدیدی در طی این مدت اضافه شده است و می‌توانید با بروزرسانی آنها و اضافه کردن مطالب جدید، آن را به عنوان یک پست جدید یا آپدیت‌شده منتشر کنید. پس این مورد می‌تواند یکی از راه‌های خیلی خوب برای افزایش ترافیک وب‌سایت تان باشد. می‌توانید از سرویس‌های مختلف ایرانی و خارجی برای ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید. این روش موفق بازاریابی، همچنان مثل گذشته کارآیی فوق‌العاده خود را حفظ کرده است. در کنار دیگر روش‌هایی که بوجود آمده‌اند، توانسته ثبات خوبی از خود نشان دهد.

هر چقدر ترافیک سایت شما بالاتر باشد، به معنی این است که کاربران بیشتری از صفحات آن بازدید می‌کنند. بازدید بیشتر هم مساوی است با افزایش محبوبیت برند و همچنین بالا رفتن درآمد شما از طریق فروش مستقیم یا تبلیغات. اغلب کسب و کارها تصور می‌کنند هر عبارتی که حجم جستجو (Search Volume) بیشتری دارد، گزینه بهتری برای تولید محتوا است؛ زیرا این عبارت‌ها پتانسیل بالایی در جذب ترافیک دارند. این گزاره به نظر منطقی است؛ اما وقتی کمی جزئی‌تر به مسئله نگاه کنید، متوجه یک اشتباه استراتژیک می‌شوید. برای اینکه محتوای همیشه سبز تولید کنید، باید سراغ سوالات و ابهامات بنیادی کاربران بروید. توجه کنید که این محتواها نیاز به آپدیت دوره‌ای دارند؛ زیرا به‌مرور زمان ممکن است برخی چیزها عوض شده و نیاز به بازنویسی داشته باشد.

این نان و کره سئوی درون صفحه است — جایی که شما محتوای خود را بهینه می کنید تا موتورهای جستجو بتوانند موضوع را درک کنند و آن را در جستجوهای مرتبط رتبه بندی کنند. فقط مطمئن شوید که فقط محتوای با کیفیت بالا و اصلی را بدون لینک های اسپم ارسال کنید (مبادا جریمه گوگل بگیرید و ترافیک را از دست بدهید). مجموعه استانداردی از دستورالعمل‌های پست مهمان می‌تواند به این امر کمک کند و محتوای شما را در برند نگه دارد. روش‌های متعددی برای افزایش ترافیک وب‌سایت وجود دارد و در این پست، من 22 مورد، که تقریباً همه آنها رایگان هستند، به اشتراک می‌گذارم. شما از چه روش‌هایی برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

از هشدار اسپویل بالا که بگذریم، به تکنیک‌هایی می‌رسیم که باعث جذاب‌تر شدن محتوای سایت شده و بازدیدکننده‌های بیشتری را برایتان به ارمغان می‌آورد. بهتر است بعد از شروع کمپین تبلیغاتی، به صورت مداوم عملکرد آن را مانیتور کرده و بهبود آن را در نظر بگیرید. باید به تحلیل نتایج تبلیغاتی خود توجه کنید و در صورت لزوم، تغییرات لازم را در کمپین‌های تبلیغاتی خود اعمال کنید. با وجود اینکه در حال حاضر ابزارهای خوبی در اینترنت برای ایجاد ایمیل‌های مناسب و ارسال به مخاطبان‌تان وجود دارد، Mailchimp و Doppler دوتا از بهترین‌ها به شمار می‌روند. برای اندازه گیری صحیح پارامترها، کلمات کلیدی و دیگر استراتژی‌های سئو می‌توانید از ابزارهایی مانند SEMRush و  Ahrefs استفاده کنید.

شما به چیزی بیشتر از اصول ابتدایی نیاز دارید؛ باید از تکنیک‌های طلایی و ترفندهای نوین سئو استفاده کنید تا از رقبا پیشی بگیرید و در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید. از ابزارهای طراحی مانند Canva برای نشان دادن مفاهیم، ​​تجسم داده ها و بازآفرینی نمودارها در نام تجاری خود استفاده کنید. هنگامی که سایت های دیگر از تصاویر شما استفاده می کنند، به سایت شما پیوند داده می شوند. به علاوه، گوگل تصاویر بیشتری را در نتایج جستجوی معمولی نشان می‌دهد و به شما فرصت‌های بیشتری برای رتبه‌بندی و افزایش ترافیک(و در نتیجه نرخ کلیک) به شما می‌دهد. این روش برای افزایش ترافیک وب سایت و تولید سرنخ از طریق محتوا کارایی خیلی خوبی داره. محتواهای پیشنهادی به مرحله ای از سفر خریدار که مشتریتون در اون هست بستگی داره و می‌تونه شامل وبینارها، راهنماها، گزارش‌ها، آزمایش ها، دموها، چک لیست ها و موارد دیگه باشه.

وقتی محتوای شما به‌خوبی بهینه‌سازی شود، احتمال بیشتری دارد که در فید Discover کاربران ظاهر شود، که این امر می‌تواند به افزایش ترافیک ارگانیک و بهبود جایگاه سایت در گوگل کمک کند. افزودن لینک‌های داخلی به صفحات مرتبط در وب‌سایت شما و همچنین لینک‌های خارجی به منابع معتبر می‌تواند به بهبود سئو کمک کند. این کار به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا ساختار وب‌سایت شما را بهتر درک کنند و اعتبار محتوای شما را افزایش دهند. به طور کلی تعداد و کیفیت بک لینک‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل می‌باشد که در افزایش ترافیک وب سایت‌ها تاثیر بسزایی دارد. به بیان ساده ترافیک سایت به تعداد کاربرانی گفته می‌شود که از صفحات سایت بازدید می‌کنند. در این مقاله به ۱۵ روش ساده و عالی برای افزایش بازدید سایت پرداخته شد که با استفاده از آنها، می‌توانید ترافیک خیلی خوبی را جذب وب‌سایت‌تان کنید.

این آمار بالای بازدید به معنی اهمیت بسیار زیاد کاربران موبایلی و درنتیجه بهبود تجربه کاربری برای این افراد است. افزونه های مانیتورینگ سئو با بررسی خودکار و مداوم سایت و با یافتن خطاهای ۴۰۴، لینک‌های شکسته، ریدایرکت ۳۰۱، تست ترافیک و… مسیرهای افزایش بازدید سایت را هموار می‌کنند. کارکرد دیگر لینک های خارجی و بک لینک این است که میزان اعتبار سایت شما را در نزد گوگل بالا می‌برد؛ چون گوگل متوجه می‌شود که سایت‌های مهم و با رتبه بالا به محتویات سایت شما لینک می‌دهند. این مسئله باعث افزایش رتبه سایت شما و درنتیجه جذب ترافیک بیشتر می‌شود. ادزینو به شما کمک میکند تا صفحه اول گوگل و آمار بالای کلیک های مشتریان برای شما باشد.

با استفاده از این ابزارها، می‌توانید افراد بیشتری را به وب‌سایت‌تان جذب کنید و اگر برنامه مناسبی را تنظیم کنید، می‌توانید آنها را به مشتری خود تبدیل کنید. در پایان، باید توجه داشته باشید که اگرچه ترافیک وبسایت برای سنجش عملکرد آن مهم است، ارائه ارزش به مخاطبان هدف، معرفی بیشتر کسب و کارتان و افزایش شانس برای فروش محصولات‌ اهمیت بیشتری دارد. بنابراین، تولید محتواهای باارزش و مفید می‌تواند بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری در وبسایت‌تان نگه دارد. رعایت نکات ذکر شده در این مطلب هم می‌تواند به بهینه سازی وبسایت‌تان و دریافت بازدیدهای جدید کمک کند. پس سعی کنید با ایجاد استوری و یا پست های مختلف اسلایدی کاربران را به سوی خود جذب کنید، این کار به سادگی می تواند سبب افزایش ترافیک سایت شما شود. اگر کاربری که وارد سایت شما می شود، بتواند با سایت شما و یا کاربران دیگر وب سایت از طریق پست مهمان در ارتباط باشد، به عنوان یکی از مشتریان همیشگی شما تبدیل میشود.

در واقع کارشناسان افرادی هستند که قادر به نوشتن مطالب بسیار تخصصی می‌باشند و این مطالب می‌تواند مورد بازدید کاربران واقع شود. به عنوان یک تازه‌کار، رقابت با کلمات کلیدی رایج می‌تواند دشوار باشد چون رقبای شما ممکن است بر روی این کلمات کار کرده باشند. نوشتن مقالات متعدد در یک بخش خاص بسیار مهم‌تر از تلاش برای قرار گرفتن در موقعیت‌های بسیار معمولی است. این موضوع باعث می‌شود چشم‌انداز کیفی را برای شما به ارمغان بیاورد و شما را به عنوان متخصص در یک حوزه خاص قرار دهد. علاوه بر این موضوع استفاده از کلمات کلیدی طولانی می‌تواند در جایگاه وب‌سایت شما نقش بسیار مهمی ایفا کند.

برای مثال درمورد اینکه بدانید آن‌ها از چه صفحات و محصولاتی دیدن کرده‌اند و این بازدید در چه زمانی بوده می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات پربازده‌تری داشته باشید. علاوه بر این، با به اشتراک‌گذاری مقالات وبلاگ در شبکه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌ها، می‌توانید به راحتی محتوای خود را گسترش دهید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا آگاهی از برند خود را افزایش دهید و ترافیک بیشتری به وب‌سایت خود جذب کنید. علاوه بر این، تأثیرگذاران می‌توانند محتوای مرتبط و جذابی ایجاد کنند که به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی منجر شود. این نوع تبلیغات به شما کمک می‌کند تا به راحتی به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

همیشه می‌توان بین نوشتن یک پست وبلاگی جدید، ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی، انواع و اقسام استراتژی برای یک کمپین ایمیل‌مارکتینگ و ده‌ها مورد دیگر در شک و تردید بود. به همین خاطر در این مقاله از یوتامگ قصد داریم راه های افزایش ترافیک سایت را با یکدیگر بررسی کنیم. علاوه بر این، بررسی‌های مثبت می‌توانند به بهبود SEO شما نیز کمک کنند. موتورهای جستجو معمولاً به وب‌سایت‌هایی که دارای نظرات و بررسی‌های مثبت هستند، توجه بیشتری می‌کنند و این امر می‌تواند به افزایش رتبه وب‌سایت شما در نتایج جستجو منجر شود. شما می توانید به کمک تبلیغات حمایت شده، میزان بازدید و ترافیک وب سایتتان را افزایش دهید. بسیار مهم است که هنگام استفاده کردن از تبلیغات پولی، مطالب متقاعدکننده ای را ایجاد کنید.

وقتی پست جدیدی رو منتشر می‌کنین اون رو برای فالوورها و مشترکین وب سایتتون بفرستین. وب سایت‌هایی که محتوا محور هستن از این روش می‌تونن برای دستیابی به ترافیک هدف، بهبود نرخ تبدیل و تولید سرنخ استفاده کنن. ایجاد محتوای منحصربه‌فرد و جالب می‌تواند به تلاش‌هایی که در زمینه سئو انجام می‌دهید نیز کمک کند. هرچقدر که بیشتر محتوا را بهینه کنید، آمار بازدید سایت نیز افزایش می‌یابد به این خاطر که رتبه شما در SERP بالا خواهد رفت. علاوه‌بر آن، ارسال محتوای آموزنده و باارزش می‌تواند احتمال بازدید مجدد یا بازگشت کاربران را افزایش دهد به این خاطر که خوانندگان می‌دانند که محتوای شما مفید و قابل‌اعتماد است.

باید در نظر داشت که در صورتی که محتوای شما توسط سایت‌های دیگر به عنوان ارزشمند تلقی شود و به صورت طبیعی لینک‌ دهی شود، این لینک‌ها به عنوان لینک‌های سردبیری شناخته می‌شوند. به همین دلیل، ترویج محتوای ارزشمند بین سردبیران و ناشران با استفاده از روابط عمومی دیجیتال (Digital PR) می‌تواند به شما در گرفتن لینک‌های معتبر و با کیفیت کمک کند. بازاریابی رسانه های اجتماعی دارای چندین مزیت است که یکی از آنها ترافیک ارجاع به وب سایت شما است. در اینجا چند راه برای تبدیل این پلتفرم های عظیم به تولید کننده ترافیک برای سایت شما وجود دارد. دلیل اینکار استفاده روزافزون کاربران از موبایل و تبلت می‌باشد و بیشتر بازدید وب‌سایت‌ها، از طریق موبایل صورت می‌گیرد و کاربران علاقه دارند تا از این طریق، وب‌سایت‌ها را چک کنند.

مرحله بعد شما باید توجه خود را بر روی تولید محتواهای جدید قرار دهید. اما چه محتوایی؟ انجام محتواهای کورکورانه یکی از اشتباهات رایجی است که در سئو سایت اتفاق می‌افتد. شما باید تولید محتوا را با اهداف خاص آغاز کنید و برای هر محتوایی که می‌نویسید یک توجیه منطقی و عقلانی داشته باشید. تحلیل شکاف کلمات کلیدی یکی از بهترین روش‌ها برای پیش برد پلن محتوا نویسی شما است. تعیین استراتژی محتوا بر مبنای آنالیز شکاف کلید واژه‌ها به شما کمک می‌کند محتوایی ایجاد کنید که به دقت با جستجوهای کلیدی کاربران همخوانی داشته باشد. نظرات کاربران می‌توانند به‌عنوان محتوای جدید و اضافی در صفحه شما عمل کنند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری